tirsdag 31. januar 2017

Egenvurdering - Infografikk



I det siste har vi jobbet med infografikk i mediefag, noe som har vært veldig morsomt og læringsrikt. Arbeidet har gått overraskende bra, og jeg føler at vi har jobbet mer effektiv på prosjektet enn vi vanligvis har gjort. Til tross for dette har vi mye å gå på, men dette har vært et steg i riktig retning. Vi brukte nok litt mer tid enn nødvendig på å skrive manus, og vi burde nok jobbe bedre hjemme, sånn at vi kunne filme tidligere. 
Filmingsprossessen gikk greit, og jeg er fornøyd med at vi ble faktisk ferdig i god tid. Vi burde kanskje ha forberedt oss litt bedre til første gangen med filming, siden vi ikke kunne så mye av manuset. Det gikk tross alt fint til slutt, og de andre gangene gikk fint.
Animeringen var mest sannsynlig det vanskeligste. Det var nytt territorium for oss, men jeg føler at også dette gikk fint. Det var nok det som var mest tidkrevende og vanskelig, men det gikk som sagt bra. Jeg trodde vi hadde helt til torsdag, men det visste seg at det var til torsdag. Jeg fikk jobbet mye på mandag, så jeg ble ferdig i tide.
Jeg føler at jeg har jobbet ganske bra, og at dette er noe jeg kan ta med meg videre. Jeg bør nok jobbe litt mer effektivt når det kommer til manus, men sånn ellers er jeg fornøyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar