tirsdag 30. mai 2017

Infografikk


I det siste har vi jobbet med infografikk, og det har vært spennende. Jeg syns at dette har vært et greit prosjekt å jobbe med, og jeg har lært mye fra det. Det var en overkommelig oppgave, og vi fikk god tid som vanlig. Personlig kunne jeg nok brukt denne tiden litt bedre, med tanke på at jeg ble litt lett distrahert og jeg kunne nok delt opp arbeidet litt bedre sånn at det ikke ble så mye på slutten. Jeg burde nok også tatt meg bedre tid til å planlegge, ettersom jeg slet litt med inspirasjon. Jeg endte opp med å gå for et konsept basert på firkanter, for å gi et enkelt inntrykk og en god rekkefølge for lesing. Jeg prøvde å bruke få farger, ved å bruke rødt, blått, svart og hvitt. Til bakgrunn har jeg grå, som er en blanding av svart og hvitt. Under har vi grafikken.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar